Sourcy brengt ode aan Hollandse Meesters
- Bureaus
- 14 mei 2019 @ 09:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenCommercialsCampagnesReclame
- 14 mei 2019 @ 09:29
- Jeroen Mirck
Sourcy start deze week de campagne ‘Hollandse Meesters’, ontwikkeld in samenwerking met Indie Amsterdam. In de campagne worden schilderijen van oude meesters getoond in een ludieke combinatie met fruit.
De commercial is deze week voor het eerst te zien op tv en zal het hele jaar door worden uitgezonden. Tevens wordt de campagne ondersteund via billboards, online video, printadvertenties en krijgt daarnaast een doorvertaling op de winkelvloer.
In deze campagne laat Sourcy het Nederland zien waar we allemaal trots op zijn. Water speelt door de eeuwen heen een grote rol in Nederland. Het Nederlandse water wordt nergens zo iconisch tot uiting gebracht als in de Nederlandse schilderkunst. In de campagne worden daarom schilderijen van onze Hollandse Meesters getoond in een ludieke combinatie met fruit.
Hollandse Meesters
Laura Beenders, brand manager van Sourcy: 'We zijn trots op Nederland en worden dagelijks geïnspireerd door onze Nederlandse sporters, helden, uitvinders, ontdekkers en mensen zoals jij & ik van vroeger en nu. Allemaal uit Nederlandse bron. Allemaal Hollandse Meesters. Sourcy geeft in deze campagne uiting aan onze trots voor Nederland en de Hollandse Meesters uit de schilderkunst.'
Sourcy wordt gewonnen op een diepte van 130 meter aan de voet van de Utrechtse Heuvelrug. Het water heeft een reis van 1250 jaar achter de rug voordat het zich Sourcy mag noemen. In die eeuwen is het via de Utrechtse Heuvelrug naar de bron in Bunnik gesijpeld en door die natuurlijke filtering heeft het haar smaak en samenstelling gekregen.
Credits
Opdrachtgever: Vrumona (Sourcy)
Bureau: Indie Amsterdam
Verantwoordelijk bij Vrumona: Susan Houben (Marketing Director Vrumona), Karlijn van Ruiten (Marketing Manager Vrumona), Laura Beenders en Chantal Hagen (Brand Managers Sourcy)
Creative Director: Joris Philippart
Art Director: Timo ter Braak
Designer: Timo ter Braak/Celine Hoogervorst
Productiemaatschappij: Blink Ink
Director: Jac Clinch
Executive Producer: Bart Yates
Head of Production: Ben Lole
Producer: Adriana Piasek-Wanski
2D Animator: Jac Clinch
Compositor: John Taylor
Digital Painter: Camille Perrin
Food Stylist: Kostas Stavrinos
Food Shoot: Packshot Factory
Sound Design and Mix: Claire Bilyard at Offset Audio
Music: Jacco Lenstra, Studio Alfred Klaassen
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing