Sourcy brengt ode aan Hollandse Meesters

Sourcy brengt ode aan Hollandse Meesters
  • Bureaus
  • 14 mei 2019 @ 09:29
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenCommercialsCampagnesReclame

Sourcy start deze week de campagne ‘Hollandse Meesters’, ontwikkeld in samenwerking met Indie Amsterdam. In de campagne worden schilderijen van oude meesters getoond in een ludieke combinatie met fruit.

De commercial is deze week voor het eerst te zien op tv en zal het hele jaar door worden uitgezonden. Tevens wordt de campagne ondersteund via billboards, online video, printadvertenties en krijgt daarnaast een doorvertaling op de winkelvloer.

In deze campagne laat Sourcy het Nederland zien waar we allemaal trots op zijn. Water speelt door de eeuwen heen een grote rol in Nederland. Het Nederlandse water wordt nergens zo iconisch tot uiting gebracht als in de Nederlandse schilderkunst. In de campagne worden daarom schilderijen van onze Hollandse Meesters getoond in een ludieke combinatie met fruit.

Hollandse Meesters

Laura Beenders, brand manager van Sourcy: 'We zijn trots op Nederland en worden dagelijks geïnspireerd door onze Nederlandse sporters, helden, uitvinders, ontdekkers en mensen zoals jij & ik van vroeger en nu. Allemaal uit Nederlandse bron. Allemaal Hollandse Meesters. Sourcy geeft in deze campagne uiting aan onze trots voor Nederland en de Hollandse Meesters uit de schilderkunst.'

Sourcy wordt gewonnen op een diepte van 130 meter aan de voet van de Utrechtse Heuvelrug. Het water heeft een reis van 1250 jaar achter de rug voordat het zich Sourcy mag noemen. In die eeuwen is het via de Utrechtse Heuvelrug naar de bron in Bunnik gesijpeld en door die natuurlijke filtering heeft het haar smaak en samenstelling gekregen.

Credits

Opdrachtgever: Vrumona (Sourcy)

Bureau: Indie Amsterdam

Verantwoordelijk bij Vrumona: Susan Houben (Marketing Director Vrumona), Karlijn van Ruiten (Marketing Manager Vrumona), Laura Beenders en Chantal Hagen (Brand Managers Sourcy)

Creative Director: Joris Philippart

Art Director: Timo ter Braak

Designer: Timo ter Braak/Celine Hoogervorst

Productiemaatschappij: Blink Ink

Director: Jac Clinch

Executive Producer: Bart Yates

Head of Production: Ben Lole

Producer: Adriana Piasek-Wanski

2D Animator: Jac Clinch

Compositor: John Taylor

Digital Painter: Camille Perrin

Food Stylist: Kostas Stavrinos

Food Shoot: Packshot Factory

Sound Design and Mix: Claire Bilyard at Offset Audio 

Music: Jacco Lenstra, Studio Alfred Klaassen



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken