Kras: van merk voor 50-plussers naar 'mooiste fase om te reizen'
- Bureaus
- 1 mei 2019 @ 15:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - DoelgroepMerkenCommercialsCampagnes
- 1 mei 2019 @ 15:43
- Sjaak Hoogkamer
Een doelgroep die zich niet laat vangen in leeftijd, maar in levensfase. Plus het gegeven dat je elke reis, hoeveel je er ook hebt gemaakt, wel weer iets nieuws ontdekt. Op basis van deze twee inzichten ontwikkelde Kras Reizen samen met reclamebureau Being There het nieuwe merkidee.
Van 50+ merk naar dé reisorganisatie voor mensen die zich bevinden in de levensfase waarin ze door een nieuwe vrijheid (weer zonder kinderen en/of werkverplichtingen) en een koffer vol ervaring eindelijk echt kunnen reizen zoals zij dat willen. Met het nieuwe thema ‘Blijf ontdekken’ gaat Kras deze doelgroep in laten zien dat ze zich bevinden in de mooiste levensfase om te gaan reizen. En dat elke reis, of je nu halverwege de 40 bent of eind 80, altijd weer vol zit met prachtige momenten waarop je iets voor het eerst ziet, hoort, doet of proeft.
Inzicht
Ana Henriques, Manager Branding & Campaigns Kras over deze stap: ‘Being There is in staat geweest ons merk heel goed te doorgronden en wist met een scherp inzicht te komen dat resoneert bij deze groeiende doelgroep. Hierdoor ontstaat een inspirerend merkidee waar we jaren mee vooruit kunnen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing