Antea Group presenteert zich in landelijke tv-commercial

Antea Group presenteert zich in landelijke tv-commercial
  • Bureaus
  • 24 jun 2019 @ 10:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Ingenieurs- en adviesbureau Antea Group heeft een tv-commercial op de landelijke televisie. Op zich niets opzienbarend, maar wel voor een ingenieursbureau dat normaliter tv mijdt. Publicis Groupe presenteerde in een pitch het winnende concept. De landelijke première was in de pauze van de voetbalwedstrijd Nederland-Canada op het WK voor vrouwenvoetbal.

De tv-spot markeert het einde van het door Antea genoemde duizenddagen-plan. Met dit plan investeerde Antea Group de afgelopen jaren in zichtbaarheid, klantgerichtheid en innovatie. Het doel van dit plan is om in 2020 het beste ingenieursbureau van Nederland te worden. De eerste top drie-notering in de Top 50 van Ingenieursbureaus onderstreept dat Antea Group naar eigen zeggen op de goede weg is. Ook wil het bureau zich profileren als aantrekkelijk en onderscheidend werkgever.

Antea Group doet graag dingen net iets anders zoals een tvc produceren

‘Als innovatief bureau doen we de dingen graag nét iets anders’, vertelt CEO Rob van Dongen. ‘Bij deze ambitie hoort ook dat we lef tonen. We zijn trots op ons werk, ons merk én we willen laten zien dat onze mensen een belangrijke rol spelen in de toekomst van Nederland. De kennis van ingenieurs is hard nodig om een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving te realiseren. Niet voor niets dat één van onze eigen medewerkers de hoofdrol in de tv-spot vertolkt.’

Julianabrug

De commercial wordt de komende week uitgezonden op NPO 1, 2 en 3. In de spot is een belangrijke rol weggelegd voor de Julianabrug. Deze veel bekroonde brug bij Zaanstad (onder meer winnaar van de Nederlandse en Europese betonprijs) werd onder andere door de ingenieurs van Antea Group technisch mogelijk gemaakt. Voor realisatie van de commercial is samengewerkt met Super Easterfeather, Postoffice en Lab3. Starcom verzorgde de media-inkoop.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken