Antea Group presenteert zich in landelijke tv-commercial
- Bureaus
- 24 jun 2019 @ 10:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 24 jun 2019 @ 10:34
- Sjaak Hoogkamer
Ingenieurs- en adviesbureau Antea Group heeft een tv-commercial op de landelijke televisie. Op zich niets opzienbarend, maar wel voor een ingenieursbureau dat normaliter tv mijdt. Publicis Groupe presenteerde in een pitch het winnende concept. De landelijke première was in de pauze van de voetbalwedstrijd Nederland-Canada op het WK voor vrouwenvoetbal.
De tv-spot markeert het einde van het door Antea genoemde duizenddagen-plan. Met dit plan investeerde Antea Group de afgelopen jaren in zichtbaarheid, klantgerichtheid en innovatie. Het doel van dit plan is om in 2020 het beste ingenieursbureau van Nederland te worden. De eerste top drie-notering in de Top 50 van Ingenieursbureaus onderstreept dat Antea Group naar eigen zeggen op de goede weg is. Ook wil het bureau zich profileren als aantrekkelijk en onderscheidend werkgever.
Antea Group doet graag dingen net iets anders zoals een tvc produceren
‘Als innovatief bureau doen we de dingen graag nét iets anders’, vertelt CEO Rob van Dongen. ‘Bij deze ambitie hoort ook dat we lef tonen. We zijn trots op ons werk, ons merk én we willen laten zien dat onze mensen een belangrijke rol spelen in de toekomst van Nederland. De kennis van ingenieurs is hard nodig om een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving te realiseren. Niet voor niets dat één van onze eigen medewerkers de hoofdrol in de tv-spot vertolkt.’
Julianabrug
De commercial wordt de komende week uitgezonden op NPO 1, 2 en 3. In de spot is een belangrijke rol weggelegd voor de Julianabrug. Deze veel bekroonde brug bij Zaanstad (onder meer winnaar van de Nederlandse en Europese betonprijs) werd onder andere door de ingenieurs van Antea Group technisch mogelijk gemaakt. Voor realisatie van de commercial is samengewerkt met Super Easterfeather, Postoffice en Lab3. Starcom verzorgde de media-inkoop.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing