Joris Cornielje creative director bij Gravity

Joris Cornielje creative director bij Gravity
  • Bureaus
  • 25 jun 2019 @ 15:01
  • 11153 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameCreatiePersonalia

Joris Cornielje is gestart bij Gravity als creative director. Hij werkte voorheen bij Dept (Tam Tam) en MediaMonks.

Met de komst van Cornielje zal de focus van Gravity versterkt worden met meer creatieve concepten, strategie en digital consultancy. Hij gaat een nieuwe rol binnen het groeiende digitale bureau invullen. ‘Joris wordt verantwoordelijk voor de creatieve vertaalslag van digitale oplossingen’, aldus Marco Groenendijk, managing director Gravity. 'Hiermee verstevigt en verbreedt Gravity zijn positie in de digitale markt.'

Cornielje heeft de afgelopen jaren verschillende creatieve en strategische rollen vervuld bij onder meer Dept (TamTam) en MediaMonks. ‘Gravity is voor mij een mooie stap omdat het een relatief jong bureau is, middenin de groeifase, maar al wel bewezen succesvol', zegt Cornielje. 'Omdat Gravity steeds vaker in de conceptfase van (innovatie)trajecten en campagnes wordt betrokken, is er ruimte voor meer strategische en conceptuele expertise. Met het vernieuwde team van consultants zijn we beter in staat om de brug te slaan tussen de behoefte en het daadwerkelijk product.’

Bruggenbouwer

Groenendijk: ‘De expertise die Joris meebrengt realiseert voor ons ook weer een nieuwe koers in het bedrijf. Hij is een bruggenbouwer en een conceptor met een sterke digitale inslag. Die combinatie brengt Gravity in de goede richting voor onze ambitieuze groeiplannen. Joris past precies in dat plaatje.’

Gravity ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen die het leven van organisaties en gebruikers gemakkelijker maakt. Vanuit een centrale locatie in Amersfoort werken zij aan digitale producties die resulteren in platformen die problemen tackelen en dagelijks situaties voor gebruikers vereenvoudigen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken