Nederland 8x op eerste shortlists Cannes 2019
- Bureaus
- 17 jun 2019 @ 09:59
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardsCannes
- 17 jun 2019 @ 09:59
- Peter van Woensel Kooy
Komende week gaat het 66ste festival van creativiteit, beter bekend als de Cannes Lions van start. Via blogs, verslagen van cmo-talks uit het 'congres Palais' en uitslagen houden we u precies op de hoogte. De eerste shortlists waar op Nederland prijkt zijn intussen bekend
Het betreft de secties voor Health & Wellness, Pharma, Outdoor, Print & Publishing, Design, Film Craft.
Health & Wellness
Geen vermelding
Pharma
Geen vermelding
Outdoor
* Street Story van Wieden + Kennedy Amsterdam in opdracht van Nike Rusland
Film Craft
* 2x 'A Report of Connected Events' van PostPanic voor Liberty Global (in verschillende subcategorieën, zie ook Portfolio PostPanic in de net verschenen print editie van MarketingTribune 12/'19)
* Uniform of the Free van Herc, opdrachtgever G-Star
* Diesel Hate Couture, ingezonden door Sizzer
Print & Publishing
Geen vermelding
Design
* Amsteldok - WPP Campus van VBAT
* 2x Gumshoe van Publicis (in verschillende subcategorieën)
(PvWK)
Of de shortlistvermeldingen (=nominaties) worden omgezet in een internationaal moeilijk te winnen en daarom voor veel marketeers prestigieuze Bronzen, Zilveren of Gouden Leeuw wordt voor deze secties op maandag- en dinsdagavond a.s. bekend gemaakt. U leest al het Cannes nieuws en de definitieve uitslagen als eerste op MarketingTribune online. Eindverslag volgt in print. Hieronder legt CNBC in 3:38 minuut uit: 'Wat is Cannes Lions en waar komt het festival uit voort?'
* Lees hier de terugblik op [Cannes 2017 wrap up] Wat doen we toch veel goeds
* Lees hier 'De internationale eindwinnaars Cannes 2018 op een rijtje'
* Lees hier 'Introducing CLX at Cannes Lions 2019'
* Lees hier ons dossier over Cannes door de jaren heen
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Frankrijk
- Cannes
- marketing
- WPP Campus
- NMD
- CLX
- G-Star
- Palais
- festival van creativiteit
- Leeuwen
- Diesel Hate Couture
- reclame
- Liberty Global
- Amsteldok
- cmo
- Sizzer
- PostPanic
- award
- Cannes Lions
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing