Nederland 8x op eerste shortlists Cannes 2019

Nederland 8x op eerste shortlists Cannes 2019
  • Bureaus
  • 17 jun 2019 @ 09:59
  • 9742 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • AwardsCannes

Komende week gaat het 66ste festival van creativiteit, beter bekend als de Cannes Lions van start. Via blogs, verslagen van cmo-talks uit het 'congres Palais' en uitslagen houden we u precies op de hoogte. De eerste shortlists waar op Nederland prijkt zijn intussen bekend

Het betreft de secties voor Health & Wellness, Pharma, Outdoor, Print & Publishing, Design, Film Craft.
 

Health & Wellness

Geen vermelding


Pharma

Geen vermelding

Outdoor

* Street Story van Wieden + Kennedy Amsterdam in opdracht van Nike Rusland 

Film Craft

* 2x 'A Report of Connected Events' van PostPanic voor Liberty Global (in verschillende subcategorieën, zie ook Portfolio PostPanic in de net verschenen print editie van MarketingTribune 12/'19)

* Uniform of the Free van Herc, opdrachtgever G-Star

* Diesel Hate Couture, ingezonden door Sizzer
 

Print & Publishing

Geen vermelding
 

Design

* Amsteldok - WPP Campus van VBAT

* 2x Gumshoe van Publicis (in verschillende subcategorieën)


(PvWK)

Of de shortlistvermeldingen (=nominaties) worden omgezet in een internationaal moeilijk te winnen en daarom voor veel marketeers prestigieuze Bronzen, Zilveren of Gouden Leeuw wordt voor deze secties op maandag- en dinsdagavond a.s. bekend gemaakt. U leest al het Cannes nieuws en de definitieve uitslagen als eerste op MarketingTribune online. Eindverslag volgt in print. Hieronder legt CNBC in 3:38 minuut uit: 'Wat is Cannes Lions en waar komt het festival uit voort?'

* Lees hier de terugblik op [Cannes 2017 wrap up] Wat doen we toch veel goeds
* Lees hier 'De internationale eindwinnaars Cannes 2018 op een rijtje'
* Lees hier 'Introducing CLX at Cannes Lions 2019'
* Lees hier ons dossier over Cannes door de jaren heen

 

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken