Nieuwe campagne Rabobank richt zich op MKB
- Bureaus
- 4 jun 2019 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 4 jun 2019 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
De Rabobank-campagne van 180 Kingsday laat 42 ondernemers aan het woord met inspirerende verhalen over vernieuwing. Met de campagneregel Ondernemen = Vernieuwen wil Rabo duidelijk maken dat vernieuwen vanzelfsprekend is voor ondernemers.
Want wie vernieuwt, blijft groeien. Dat kan op veel manieren en vooral stap voor stap. Iedere ondernemer is volgens Rabo uniek en omdat ze in bepaalde opzichten ook op elkaar lijken, luisteren ze graag naar andere ondernemers die tegen dezelfde uitdagingen aanlopen.
Rabo-campagne met ondernemers laat vernieuwing MKB zien
Daarom ontwikkelde 180 Kingsday 42 korte video’s waarin ondernemers uit verschillende bedrijfstakken laten zien hoe zij nu al succesvol vernieuwen. Dit diverse arsenaal aan inspirerende verhalen wordt op de website van Rabobank vertoond en tevens gericht ingezet als traffic driver in online en social media. De uitnodiging om de 42 verhalen te bekijken wordt tegelijkertijd in een enthousiasmerende tv-commercial en een serie radiocommercials kracht bijgezet met voorbeelden van vernieuwing.
Bart Klomp, directeur Marketing Zakelijke Markt Rabobank: ‘We zien dat ondernemers die nu al structureel vernieuwen, een grotere productiviteitsgroei hebben omdat ze blijven inspelen op veranderende marktomstandigheden en behoeften van klanten. En het is nog leuk om te doen ook.’
Rabobank vernieuwt mee
Ondernemers staan er niet alleen voor, Rabobank biedt concrete oplossingen, waaronder vernieuwende financieringsvormen en Rabo Werkplaatsen waar ondernemers fysiek bij elkaar komen om kennis over vernieuwing te delen en de eerste stap te zetten met vernieuwing in hun eigen onderneming. De campagne wordt ingezet op TV, Radio, online display en in social.
Klant: Rabobank
Bureau: 180 Kingsday
Regie: Werner Damen
Fotografie: Ruud Hoornstra
Mediabureau: PhD
Geluid: Alfred Klaassen
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing