One Shoe wint twee Dutch Interactive Awards

One Shoe wint twee Dutch Interactive Awards
  • Bureaus
  • 28 jun 2019 @ 11:06
  • 12342 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Creative & digital agency One Shoe heeft donderdag 27 juni tijdens de uitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA) in de Beurs van Berlage een gouden DIA Award voor community platform Kanker.nl en een zilveren DIA Award voor corporate website DHLParcel.nl gewonnen.

De onafhankelijke jury, met zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld, heeft One Shoe bekroond binnen de categorieën 'communities' en 'corporate'.

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. Het ingezonden werk wordt beoordeeld op concept, design, UX, resultaat en optimalisatie.

Met Stichting Kanker.nl ontwikkelde het bureau community platform Kanker.nl, de plek in Nederland voor iedereen die met kanker te maken krijgt: patiënten, (ex)patiënten en hun naasten. Ruim 450.000 bezoekers per maand vinden hier uiteenlopende gevalideerde informatie over de ziekte, voeren de dialoog met professionals en wisselen ervaringen uit met lotgenoten.

One Shoe is al jarenlang de digitale partner van DHL Parcel en is bezig met het optimaliseren van het digitale landschap van DHL Parcel. De nieuwe website DHLParcel.nl verstevigt de positionering van DHL Parcel als toonaangevend strategisch logistiek partner.

Naast genoemde awards won One Shoe op dezelfde avond drie Drupal Splash Awards. De Drupal Splash Awards zijn prijzen voor het beste digitale werk gebouwd met het framework Drupal.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken