One Shoe wint twee Dutch Interactive Awards
- Bureaus
- 28 jun 2019 @ 11:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 28 jun 2019 @ 11:06
- Sjaak Hoogkamer
Creative & digital agency One Shoe heeft donderdag 27 juni tijdens de uitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA) in de Beurs van Berlage een gouden DIA Award voor community platform Kanker.nl en een zilveren DIA Award voor corporate website DHLParcel.nl gewonnen.
De onafhankelijke jury, met zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld, heeft One Shoe bekroond binnen de categorieën 'communities' en 'corporate'.
De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. Het ingezonden werk wordt beoordeeld op concept, design, UX, resultaat en optimalisatie.
Met Stichting Kanker.nl ontwikkelde het bureau community platform Kanker.nl, de plek in Nederland voor iedereen die met kanker te maken krijgt: patiënten, (ex)patiënten en hun naasten. Ruim 450.000 bezoekers per maand vinden hier uiteenlopende gevalideerde informatie over de ziekte, voeren de dialoog met professionals en wisselen ervaringen uit met lotgenoten.
One Shoe is al jarenlang de digitale partner van DHL Parcel en is bezig met het optimaliseren van het digitale landschap van DHL Parcel. De nieuwe website DHLParcel.nl verstevigt de positionering van DHL Parcel als toonaangevend strategisch logistiek partner.
Naast genoemde awards won One Shoe op dezelfde avond drie Drupal Splash Awards. De Drupal Splash Awards zijn prijzen voor het beste digitale werk gebouwd met het framework Drupal.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing