JongeHonden en RA*W slaan handen ineen voor terugblik op Cannes

JongeHonden en RA*W slaan handen ineen voor terugblik op Cannes
  • Bureaus
  • 8 aug 2019 @ 13:21
  • 24632 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CannesCreatieMarketing

Vanavond vindt in The Student Hotel het evenement How To Stay Cool In Cannes’ plaats. Daarmee bundelen Jonge Honden en RA*W Advertisers de krachten.

Hier zal onder andere Achtung! Mcgarrybowen inzichten delen over hun winnende case ‘Sprookjesverhalen’ en neemt Lode Schaeffer (Indie) de bezoekers mee door spraakmakende cases.

Nadat de Jonge Honden en RA*W Advertisers met hun achterban bij het Cannes Lions Festival zijn geweest, blikken ze nu in Amsterdam samen terug op winnend werk. 

Michelle Krevetzky (JongeHonden): 'Het reclamelandschap verandert continu en daarmee ook het Cannes Lions Festival. Het ene jaar gaat het over AR & VR, het andere jaar over dominantie van grote techbedrijven en influencers. En ieder jaar gaat het meer en meer over Purpose. De vraag rijst: hoe blijf je ‘cool’ in Cannes? Volgens ons gaat het niet om de buzz, maar om het gemaakte werk. Daarom nodigen we de Cannes Lions winnaars en veteranen uit om onze achterban te inspireren om te vertellen wat er goed is aan prijswinnend werk.'

Het is de eerste keer dat Jonge Honden en RA*W samen deze inspiratiesessie na Cannes organiseren. RA*W organiseert het evenement voor de vijfde keer. Voor beide partijen is er een interessante reden om samen te werken: 'In Cannes trekken JongeHonden en RA*W veel met elkaar op, het voelde logisch om deze terugblik samen te doen. De sterkste overeenkomst tussen onze achterbannen is dat ze allemaal een leeuw willen winnen', aldus Dorus van Mosselveld van RA*W.

In het Engels:

The advertising landscape is always changing and so is the Cannes Lions Festival. One year it’s all about AR and VR, the next it’s all about big tech dominance and influencers and every year it’s more about purpose than the last. The question is, how to stay cool in Cannes? Because it’s not about the buzz, it’s about the work.

RA*W and JongeHonden teamed up and invited Lion winners (Achtung! and [agency]) and a Cannes veteran (Lode Schaeffer) to share their take on it. They will teach you how to, someday, win a Lion.

19:00 Doors open
19:30 Start program
21:00 Drinks


KLIK HIER VOOR KAARTEN

Pro tip: make sure you’ve eaten beforehand, we recommend getting a pizza in restaurant The Commons, which is part of The Student Hotel.
(PvWK, bron: RA*W)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken