Mediaxplain breidt team uit

Mediaxplain breidt team uit
  • Bureaus
  • 31 jul 2019 @ 10:10
  • 20143 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Marketing- en mediabureau Mediaxplain verstevigt de teams verantwoordelijk voor earned media en campagnecreatie met het aantrekken van twee nieuwe consultants: Vincent van Hoolwerff en Sofie Nijland.

Vincent van Hoolwerff komt de PR-tak van het mediabureau en het influencer label XMPLE versterken als PR en influencer marketing coördinator. Hij heeft eerder PR-ervaring opgedaan bij communicatie- en adviesbureau Linden & Barbosa.

Sofie Nijland gaat bij Mediaxplain de totstandkoming van concepten en de ontwikkeling van (digitale) creatie begeleiden als project executive concepts & creation. Hiervoor werkte ze bij een castingbureau.

Met het aantrekken van de twee nieuwelingen intensiveert Mediaxplain naar eigen zeggen zijn 360°-aanpak voor opdrachtgevers. In die aanpak wordt strategisch advies en executie op de vlakken research & insights, digital, social, PR, content & creatie en offline media op de meest effectieve wijze ingezet.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken