Nathalie Peters vertrekt bij IPG Mediabrands

Nathalie Peters vertrekt bij IPG Mediabrands
  • Bureaus
  • 22 jul 2019 @ 13:09
  • 8949 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

IPG Mediabrands meldt dat Nathalie Peters heeft aangeven per 1 september haar functie als Head of Digital Transformation neer te leggen. Na 15 jaar diverse functies in het digitale domein binnen de groep te hebben vervuld kiest zij ervoor haar carrière een nieuwe wending te geven.

Als Managing Director initieerde Nathalie de digitale bureaus: digilogue, Reprise, Cadreon (RTB) en Spring Creek (Social). Vanuit haar functie als Head of Digital Transformation bepaalde ze de digitale koers van de groep en bewaakte ze de implementatie. Daarnaast vervult ze ruim 5 jaar de functie van voorzitter van het IAB Nederland.

Nathalie Peters kiest voor ondernemerschap en vetrekt bij IPG

Ze was bij IPG Mediabrands veelal het gezicht wat betreft digitale innovatie. Ze kent als geen ander de ontwikkelingen in het vak en schroomt niet om hier publiekelijk over te spreken. Ze wordt veelgevraagd in diverse nationale en internationale vakjury’s en als moderator bij congressen en events.

Peters: ‘Vanzelfsprekend is het afscheid nemen van IPG Mediabrands en van zoveel prachtige collega’s een grote en emotionele stap. We hebben een prachtig bedrijf met een unieke sfeer. Toch geeft het loslaten van deze zekerheid en comfort mij heel veel energie en daarom weet ik dat het goed is zo en dat de tijd rijp is voor iets nieuws, het ondernemerschap.’ Details omtrent haar nieuwe uitdaging maakt ze in een later stadium bekend.

‘Een vakvrouw in hart en nieren, gericht op de relatie en altijd focus op vernieuwing, Een overtuigende persoonlijkheid met een groot en waardevol netwerk. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat ze weggaat,‘ aldus Onno Seelen, COO IPG Mediabrands.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken