Super Heroes New York aan de slag voor Sixt USA
- Bureaus
- 26 jul 2019 @ 09:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 26 jul 2019 @ 09:13
- Sjaak Hoogkamer
Super Heroes New York is het nieuwe PR- en socialmediabureau voor autoverhuurbedrijf Sixt USA, Het van origine Duitse bedrijf wil snel groeien op de Amerikaanse markt en zocht een partner die vertrouwd was met de visie en ambities van Sixt als autoverhuurbedrijf in Europa.
Bovendien zocht Sixt USA een bureau dat voldoede kansen ziet om Sixt landelijk in de spotlight te krijgen. Super Heroes New York heeft sinds 2016 een eigen kantoor in Broolyn met inmiddels een behoorlijke klantenlijst waaronder Lenovo, Setapp en Asahi. Ze zien zichzelf graag als ‘een digitaal DNA-bureau dat gebruik maakt van strategie, technologie, media en design plus een geheime creatieve geheime saus.’
Sixt USA kiest voor Super Heroes NY onder meer vanwege hun eerdere social media activaties op social zoals Sixty Bucks & a full tank of gas
Het bureau heeft al eerder samengewerkt met Sixt USA voor social kanalen waaronder de Travel Series: 60 Bucks en een volle tank. Een serie die twee comedians uitdaagt om LA te verkennen met een klein budget. Ook maakte het bureau een reeks Super Bowl video’s waarin voetbalcoaches heimelijk communiceren achter hun play-sheets.
Super Heroes staat naar eigen zeggen bekend om zijn disruptieve creativiteit. ‘Reclame is meer geworden dan commercials, billboards of zelfs social mediaberichten. Het is zoeken naar contactpunten die een moment van aandacht genereren. Geweldige reclame zou nooit moeten irriteren, het zou dat moment juist moeten versterken,’ zegt Rob Zuurbier, Managing partner bij Super Heroes New York.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing