SuperHeroes bouwt internationale campagne voor Swapfiets
- Bureaus
- 10 jul 2019 @ 17:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StartupOutdoorCampagnesMerken
- 10 jul 2019 @ 17:15
- Jeroen Mirck
Om het succes van Swapfiets uit te bouwen, lanceert het bedrijf een internationale campagne om ook de fietsende young professional aan zich te binden. Niet alleen in Nederland dus, maar ook in de meer dan twintig steden waar Swapfiets actief is in België, Duitsland en Denemarken.
Het is de eerste internationale merkcampagne voor Swapfiets en zijn abonnementsdienst voor fietsen. De essentie van de campagne is dat Swapfiets je ontzorgt. Als consument hoeft je je geen zorgen te maken om reparaties of onderhoud van de fiets, dus heb je de vrijheid om je bezig te houden met alle andere dingen die jij leuk en belangrijk vindt.
Iconische blauwe voorband
De campagne bestaat uit een uitgebreide outdoor-campagne in het straatbeeld van de betreffende steden. Ook is er een digitale campagne met een sterke focus op social storytelling. 'Uiteraard knalt de iconische blauwe voorband van de kleurrijke beelden af', meldt SuperHeroes.
Het ingeschakelde SuperHeroes noemt zichzelf een ‘post-advertising ad agency’ met als missie de wereld redden van ‘boring advertising’. Met vijftig medewerkers ('heroes') en zestien nationaliteiten is SuperHeroes gevestigd op de Amsterdamse Keizersgracht en in Williamsburg, Brooklyn. Sinds kort heeft het bureau ook een vestiging in Singapore. Klanten zijn onder meer MTV, Netflix, energiedirect.nl, Swapfiets, Lenovo, Nouryon, Quinny en Vans.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing