Wibi Soerjadi boegbeeld voor Specsavers Audiciens

Wibi Soerjadi boegbeeld voor Specsavers Audiciens
  • Bureaus
  • 10 jul 2019 @ 07:00
  • 12500 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StorytellingCommercialsCampagnesReclame

De hoorbeleving van concertpianist WIbi Soerjadi staat centraal in de nieuwe campagne van Specsavers Audiciens. Van jong tot nu. Dit is alweer de vijfde commercial in de Passie-reeks, ontwikkeld door BSUR.

De film neemt de kijker mee in een kort levensportret, waarin ook een belangrijke rol is weggelegd voor zijn moeder. Een portret waarin we de passie tot bloei zien komen van een kleine talentvolle jongen die niet op kan houden met het oefenen op zijn piano tot aan de beroemde concertpianist die hij heden ten dage is.

Wibi Soerjadi heeft in het verleden zelf tijdelijk last gehad van een gehoorprobleem en weet dus heel goed hoe het is om dit deels te missen. Voor een pianist niet onbelangrijk. Daarnaast staat zijn passie voor muziek gelijk aan de passie van de audiciens van Specsavers om haar klanten een goed gehoor te geven.

Ambassadeur van Specsavers

Met deze commercial wordt Wibi Soerjadi ook geïntroduceerd als de ambassadeur van Specsavers Audiciens en gaat hij ervoor zorgen dat de drempel om iets aan je gehoor te laten doen, waardoor je weer optimaal kunt genieten van geluid en muziek, lager wordt.

Marko van Dijk, Head of Marketing Hearcare bij Specsavers: 'Wibi staat voor kwaliteit, professionaliteit en passie. En dit zijn precies de waarden waar Specsavers ook voor staat. Wibi en Specsavers zijn dus een perfecte natuurlijke combinatie.'

Credits

Opdrachtgever: Specsavers Nederland

Verantwoordelijk bij Specsavers: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn

Bureau: BSUR

Creatie: Bob Haarmans, Ben Holder

Account: Carla Senf

Productiemaatschappij: Hazazah

Regisseur: Nanno Jiskoot

DOP: Noël Schoolderman

Producer: Marty Keizer

Offline montage: Marvin Saïd

Online: De Grot

Grading: De Grot

Geluid: Audentity



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken