Wybe Sallows van WPP terug naar Code d'Azur

Wybe Sallows van WPP terug naar Code d'Azur
  • Bureaus
  • 4 jul 2019 @ 22:00
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CreatieStrategiePersonaliaReclame

Wybe Sallows keert terug bij Code d'Azur als strategy director. De afgelopen twee jaar werkte hij bij J. Walter Thompson Amsterdam voor merken als ING, Opel en Heineken.

In zijn functie is hij strategisch verantwoordelijk voor het groeiende klantenpakket van Code d'Azur en zal hij zich toespitsen op het helpen realiseren van de (internationale) groei-ambities van het bureau. Daarnaast blijft hij actief als oprichter van Adnight, Effie- en Webby-jurylid en in de raad van advies van jongerenorganisatie RA*W.

Naast de uitbreiding van het strategische team, versterkt Code d'Azur de eigen disciplines over de gehele linie, met onder meer Lucas Berghoef als digital designer en Floris van de Weg als account director. Van de Weg werkte eerder bij Indie en BSUR.

Stabiele groei

Michiel Meiberg, managing director van Code d'Azur: 'Voor een stabiele groei is het belangrijk om een goede mix van ervaring en talent te waarborgen binnen de organisatie. In dit kader zijn we enorm blij met deze versterkingen.'

Code d'Azur is een creatief digitaal bureau dat technologie, creativiteit en strategisch inzicht combineert om het leven van mensen makkelijker of leuker te maken. Deze werkwijze vertaalt zich in digitale producten, campagnes, campaignable services en AI-ecosystemen die het bureau maakt voor merken zoals ABN Amro, Brunel, KLM, LeasePlan, Red Bull, Rituals en Tele2.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken