PIT Agency voor recruitment-marketing

PIT Agency voor recruitment-marketing
  • Bureaus
  • 30 aug 2019 @ 15:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Roland van Maanen en Markward van der Mieden zijn de oprichters van PIT Agency: een bureau met als specialismen recruitment-marketing en employer branding. Het tweetal helpt ‘bij het bouwen van een sterk merk en het binden en behouden van talent.’

Van Maanen (oud-communicatiedirecteur ABN Amro) en Van der Mieden (oud-directeur Zorgeloosch) zijn naar eigen zeggen experts op het gebied van veranderingstrajecten waarin ‘focus en engagement’ bovenaan staan. Beiden waren partner bij Business Openers.

Sterk merk

Volgens Van der Mieden is de recordkrapte op de arbeidsmarkt juist een enorme kans om een bedrijf van binnenuit te ‘laden’ en betekenisvol te maken voor medewerkers. ‘Recent onderzoek toont aan dat interne communicatie  belangrijker is dan ooit. PIT helpt met het creëren en werven van betrokken medewerkers in tijden van continue verandering.’ Op dit moment zijn bureaus volgens Van Maanen vaak gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie of interne communicatie. Vanuit de kern van de organisatie -de PIT- willen zij bouwen aan een sterk werkgeversmerk, onder meer met hun creatieve strategische partner The Others.  

Op dinsdag 17 september organiseert het bureau de eerste zogenoemde PIT-stop. Een event met HR directors, CEO’s en communicatie professionals om te leren over de medewerker van vandaag en overmorgen. Kijk voor meer informatie op www.pitagency.com
 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken