Albert Heijn: maak kennis met supermarktmanager Ilse

Albert Heijn: maak kennis met supermarktmanager Ilse
  • Bureaus
  • 26 sep 2019 @ 10:45
  • 24246 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercials

Albert Heijn lanceert vandaag een nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko. In de commercial is de bekende supermarktmanager Harry Piekema vervangen voor nieuweling Ilse. De pay-off van de campagne luidt: Dat is het lekkere van Albert Heijn.

In het spotje wordt Ilse gevolgd in haar drukke leven, zowel thuis als op werk. Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie, laat weten: 'We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk: op het werk, met de kinderen, hobby's, sociale media, vrienden en familie. Als Albert Heijn willen we er altijd en overal voor je zijn: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat maken we zichtbaar in deze campagne.'

Huisstijl

Ook introduceert Albert Heijn een nieuwe huisstijl, die wordt doorvertaald in de winkels, online en in de AH-app. De kleur oranje blijft staan voor bonusaanbiedingen, tevens de kleur van het Nederlands Elftal en de KNVB waar AH sinds kort partner van is.

De tv-commercial gaat aanstaande zondagavond van start in de reclameblokken van NPO2, RTL4 en RTL7. De campagne is de afgelopen dagen geïntroduceerd bij 100.000 collega's in de winkels, distributiecentra en homeshop centra. De campagne is vandaag op social media van start gegaan. 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken