Dat zeg ik, JWT

Dat zeg ik, JWT
  • Bureaus
  • 26 sep 2019 @ 11:32
  • 13272 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesKlanten

Bouwmarkt Gamma kiest na acht jaar opnieuw voor J. Walter Thompson Amsterdam als strategisch en creatief partner. JWT A’dam was veertien jaar lang bedenker en maker van reclamecampagnes van de bouwmarkt, waaronder de beroemde slogan: ‘Dat zeg ik, Gamma!'

Laurens Miedema, manager marketing en communicatie bij Gamma, laat weten: 'Gamma moet weer het voortouw nemen om mensen te helpen hun huis en tuin helemaal van nu te maken. Binnenkort onthullen we het resultaat.'

Ralph Wisbrun, eigenaar van JWT Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Altijd fijn als een klant na zoveel jaren weer terugkomt. En heerlijk om samen een nieuwe koers naar de toekomst vorm te geven.'

Naast JWT werkt ook Blossom, met name op het social media-vlak, mee aan de nieuwe invulling. De nieuwe campagne start dit najaar. De afgelopen vijf jaar werkte Gamma samen met onder meer reclamebureau Joe Public.

Zie hieronder de 'afscheidsfilm' uit 2010:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken