Lewis stapt in account-based marketing
- Bureaus
- 17 sep 2019 @ 12:39
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PRMarketingcommunicatieCommunicatieMarketingStrategie
- 17 sep 2019 @ 12:39
- Jeroen Mirck
Communicatiebureau Lewis biedt voortaan ook account-based marketing vanuit acht kantoren wereldwijd, waaronder Eindhoven. Speciale teams bieden strategisch advies en analyseren hoe merken hun klanten beter kunnen bereiken met content.
Account-based marketing ondersteunt B2B-marketeers bij het identificeren en targeten van accounts die zij het belangrijkst vinden: van klanten en partners tot prospects. Daarnaast maakt account-based marketing gepersonaliseerde campagnes mogelijk die waardevolle content bieden aan de doelgroep. ABM-programma’s zorgen ervoor dat de boodschap en inhoud aansluiten bij de interesses, behoeften en uitdagingen van elke account en de belangrijkste stakeholders.
Lewis wil met het nieuwe aanbod de juiste strategie en de juiste mensen bij elkaar brengen om account-based marketingcampagnes te creëren en uit te voeren die zakelijke groei voeden.
Veeleisende klanten
Yvonne van Bokhoven, executive vice-president Europe bij Lewis: 'Klanten en besluitvormers worden steeds veeleisender. Merken moeten beter anticiperen op de behoeften en wensen van de klant om succesvol te zijn. Om het benodigde niveau van personalisatie te behalen, zijn merken genoodzaakt om creatiever te zijn en meer inzichten, content en kanalen tot hun beschikking te hebben. Door ons nieuwe ABM-aanbod kunnen wij klanten helpen sales en marketing dichter bij elkaar te brengen om zo de gezamenlijke groeidoelstellingen te bereiken.'
Het ABM-aanbod van Lewis wordt geleverd vanuit de kantoren in Eindhoven, Boston, Londen, Parijs, Melbourne, München, San Francisco en Singapore. Teun van den Acker (foto), digital marketing director bij Lewis is de Nederlandse vertegenwoordiger op het gebied van de ABM-dienstverlening.
De investering in de uitgebreide dienstverlening wordt ondersteund door recente aanstellingen van senior consultants op het gebied van creative, digital, influencer marketing en development. Deze consultants zijn gespecialiseerd in de belangrijkste marketing automation-platforms, zoals Demandbase, Eloqua, Hubspot, Marketo en Pardot. Het technische development-team van Lewis in Londen ondersteunt alle design- en ontwikkeldisciplines zoals websites, apps en chatbots.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing