Lewis stapt in account-based marketing

Lewis stapt in account-based marketing
  • Bureaus
  • 17 sep 2019 @ 12:39
  • 13555 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PRMarketingcommunicatieCommunicatieMarketingStrategie

Communicatiebureau Lewis biedt voortaan ook account-based marketing vanuit acht kantoren wereldwijd, waaronder Eindhoven. Speciale teams bieden strategisch advies en analyseren hoe merken hun klanten beter kunnen bereiken met content.

Account-based marketing ondersteunt B2B-marketeers bij het identificeren en targeten van accounts die zij het belangrijkst vinden: van klanten en partners tot prospects. Daarnaast maakt account-based marketing gepersonaliseerde campagnes mogelijk die waardevolle content bieden aan de doelgroep. ABM-programma’s zorgen ervoor dat de boodschap en inhoud aansluiten bij de interesses, behoeften en uitdagingen van elke account en de belangrijkste stakeholders.

Lewis wil met het nieuwe aanbod de juiste strategie en de juiste mensen bij elkaar brengen om account-based marketingcampagnes te creëren en uit te voeren die zakelijke groei voeden.

Veeleisende klanten

Yvonne van Bokhoven, executive vice-president Europe bij Lewis: 'Klanten en besluitvormers worden steeds veeleisender. Merken moeten beter anticiperen op de behoeften en wensen van de klant om succesvol te zijn. Om het benodigde niveau van personalisatie te behalen, zijn merken genoodzaakt om creatiever te zijn en meer inzichten, content en kanalen tot hun beschikking te hebben. Door ons nieuwe ABM-aanbod kunnen wij klanten helpen sales en marketing dichter bij elkaar te brengen om zo de gezamenlijke groeidoelstellingen te bereiken.'

Het ABM-aanbod van Lewis wordt geleverd vanuit de kantoren in Eindhoven, Boston, Londen, Parijs, Melbourne, München, San Francisco en Singapore. Teun van den Acker (foto), digital marketing director bij Lewis is de Nederlandse vertegenwoordiger op het gebied van de ABM-dienstverlening.

De investering in de uitgebreide dienstverlening wordt ondersteund door recente aanstellingen van senior consultants op het gebied van creative, digital, influencer marketing en development. Deze consultants zijn gespecialiseerd in de belangrijkste marketing automation-platforms, zoals Demandbase, Eloqua, Hubspot, Marketo en Pardot. Het technische development-team van Lewis in Londen ondersteunt alle design- en ontwikkeldisciplines zoals websites, apps en chatbots.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken