TCC tekent voor 10e keer voor reclame Jumping

TCC tekent voor 10e keer voor reclame Jumping
  • Bureaus
  • 25 sep 2019 @ 11:00
  • 7779 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

De RAI in Amsterdam staat van 23 tot en met 26 januari weer in het teken van paardensportevenement Jumping Amsterdam. TCC maakte voor de 10e keer op rij de reclame-uitingen voor dit internationale hippische event.

Hoe Amsterdams dit event ook is en hoeveel reclamebureaus daar ook gevestigd zijn, de campagnes van Jumping Amsterdam worden gemaakt in het zuiden van ons land, zo laat The Communication Company (TCC) uit Breda niet zonder trots en vette knipoog weten. Zo werd er 10 jaar geleden een sterk merk opgebouwd dat nog steeds werkt vanuit dezelfde insteek: de kernwaarden van Jumping Amsterdam (topsport, volksvermaak én typisch Amsterdams) die samenkomen als één opvallend geheel. Voor de komende editie viel de keuze op de bekende karikatuurtekenaars op de Dam. In plaats van een persoon is het dit keer een paard dat als model fungeert. Deze visual zal gebruikt worden voor verschillende middelen: van outdoor en advertenties tot uitingen op social en display.

Cees Faes, CEO van TCC: ‘Om als Bredaas bureau al zo lang verantwoordelijk te zijn voor een groot internationaal event in Amsterdam maakt mij ontzettend trots. Naast de fijne samenwerking met Jumping Amsterdam onderstreept het idee, dat al 10 jaar werkt, de filosofie van TCC: Simple ideas work the hardest.’

CREDITS

STRATEGIE: Cees Faes

CREATIE: Hans van Mook, Sid van Zijp, Bram van de Riet

ACCOUNT: Valerie Elich, Eef Baggermans

KLANT: Annemarike van Putten-Bunschoten, Irene Verheul

FOTOGRAFIE: PEEK Creative Studio’s

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken