Thalys brengt in nieuwe campagne Europa tot leven

Thalys brengt in nieuwe campagne Europa tot leven
  • Bureaus
  • 24 sep 2019 @ 12:33
  • 8145 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Trein-netwerk Thalys slaat voor een nieuwe campagne, die op maandag 30 september wordt gelanceerd, de handen ineen met creatief bureau DDB Worldwide. In de campagne wordt Europa tot leven gebracht.

Thalys en DDB vonden elkaar dit voorjaar. Vanuit Europees perspectief werd de keuze gemaakt voor DDB in Parijs dat nauw samenwerkt met kantoren in Amsterdam, Brussel en Düsseldorf.

De campagne focust op 'echte verhalen van reizigers die 'ons Europa' tot leven brengen'. Bruno Dierickx (directeur marketing & commercial bij Thalys): 'Afhankelijk van de verschillende landen passen we onze campagne lichtjes aan omdat humor niet letterlijk vertaald kan worden. Het is geen kwestie van copy paste. We willen in elke markt het juiste verhaal vertellen om de relatie met onze reizigers zo goed mogelijk tot leven te brengen.'

In de campagne zijn koppels te zien, gefotografeerd door Maud Chalard, die een afspiegeling moeten vormen van de verschillende 7,5 miljoen reizigers die Thalys jaarlijks ontvangt. De campagne is in Nederland vanaf 7 oktober te zien en wordt uitgerold via social media en out of home.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken