Woedend bouwt nieuwe merkidentiteit Lintberg

Woedend bouwt nieuwe merkidentiteit Lintberg
  • Bureaus
  • 13 sep 2019 @ 09:39
  • 15839 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PitchesBrandingMerkenKlanten

Topsalarisplatform Lintberg groeit en wil blijven groeien. Het bedrijf heeft nu reclamebureau Woedend ingeschakeld om een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen.

Lintberg zag in 2007 dat de recruitmentmarkt voor mensen die meer dan een ton verdienen sterk was verouderd. Er was voor deze specifieke groep nog geen vacaturesite en bijna alles verliep via headhunters. Daarom werd het 100K+ banenplatform Lintberg gelanceerd.

Lintberg maakt slim gebruik van nieuwe technologieën om mensen onder de radar met elkaar te verbinden. Het bedrijf spot kansen voordat ze zichtbaar worden, voor kandidaten, recruiters en headhunters.

Succesverhaal

'Een succesverhaal, want de groei zit er flink in', aldus Lintberg in een persbericht. 'Die groei gaan we de komende jaren flink doorzetten. Na een strategische sessie hebben we Woedend Creative Angecy gevraagd om ons te helpen met een nieuwe merkidentiteit.'

Deze identiteit wordt door Woedend vertaald naar een nieuwe website en een radiocommercial die binnenkort wordt gelanceerd.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken