AkzoNobel kiest voor The Social Club

AkzoNobel kiest voor The Social Club
  • Bureaus
  • 7 okt 2019 @ 11:44
  • 11374 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

The Social Club is het nieuwe social media bureau van AkzoNobel Deco Nederland. Het Amsterdamse social media bureau gaat aan de slag met de social strategie en social content voor de merken Flexa, Sikkens en CetaBever.

Aan de samenwerking ging een pitch vooraf. Erik Hageman, Digital Lead DIY Platforms & Content Marketing bij Akzo over de keuze van The Social Club: ‘We zijn erg enthousiast geworden door de creatieve visie op de inzet van social media voor onze merken. Met inspirerende content hopen we de consument warm te maken voor de verfklus, en meer specifiek om aan de slag te gaan met kleur in het interieur.’

Menselijkheid

Annelotte Pera, Brand Director van The Social Club, ziet mooie kansen voor de merken: ‘De branche kenmerkt zich in content en op social door veel van hetzelfde. Daar gaan we meer menselijkheid en eigenheid aan toevoegen. Daarnaast zullen we de doelgroepen meer bij de merken gaan betrekken, zodat product, merk en mens veel dichter bij elkaar komen op social.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken