Jumbo grote winnaar bij Effie-poll

Jumbo grote winnaar bij Effie-poll
  • Bureaus
  • 29 okt 2019 @ 16:34
  • 14014 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclameAwards

De VEA, organisator van de Effie, heeft een poll losgelaten op marketeers en creatieven. Wie is dit jaar -volgens de ondervraagden- de grote winnaar?

De Top-3 ziet er als volgt uit:

1. Hoe mentale aanwezigheid wint van prijslokkertjes (Jumbo Supermarkten, Alfred International e.a.)

2. Bewuzt. Dit is 'm. Jouw zorgverzekering (Bewuzt, Dear & Perplex)

3. #Doeslief (Sire, Joe Public Amsterdam e.a.)

Er reageerden meer mensen dan aanvankelijk verwacht, zo laat de organisatie weten. De VEA, de organisatie achter de Effie, heeft alle 34 ingezonden cases op een rijtje gezet en gedeeld op de website, social media en in de nieuwsbrief. 'We hebben de poll twee weken opengelaten en vandaag delen we de uitkomst’, aldus projectmanager Sylvie Visser-Witkamp.

De uitreiking vindt plaats op dinsdag 5 november in het Concertgebouw te Amsterdam. Er zijn nog tickets.

Beeld: Effie-uitreiking vorig jaar (via Facebook).

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken