Gouden Loeki: winnaars Q3 bekend

Gouden Loeki: winnaars Q3 bekend
  • Bureaus
  • 24 okt 2019 @ 11:52
  • 13095 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclameCommercialsAward

De winnaars van de Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal zijn bekend. De organisatie spreekt van 'vooral veel grote jongens, waaronder goede doelen'.

Kanshebbers zijn Ben, Hans Anders, Hartstichting, Heineken, Jumbo, KPN, Ministerie van Volksgezondheid, Plus, Wereld Natuur Fonds en Ziggo Sport. De tv-commercials zijn net als ieder jaar bekeken en beoordeeld door een onafhankelijk publiekspanel van GfK. 

Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars -in willekeurige volgorde- naar voren gekomen:

•             'Ben er weer' van Ben en DDB Unlimited

•             'Nergens aan vast' van Hans Anders en N=5

•             'Je hart ben jij' van de Hartstichting en 180 Kingsday

•             'Krat' van Heineken, Cloudfactory en Publicis Amsterdam

•             'Loyalty' van Jumbo Supermarkten en Alfred International

•             'Mobiele transitie' van KPN en N=5

•             'Zomereenzaamheid' van het Ministerie van VWS en Publicis Groupe Nederland

•             'Veertje' van Plus en J. Walter Thompson Amsterdam

•             'Be one with nature' van WNF en WeFilm

•             'Rematch' van Ziggo Sport en J. Walter Thompson Amsterdam

Bekijk de tv-commercials hier. Meer informatie over de Gouden Loeki vind je hier.

Beeld: uitreikingsfeest Gouden Loeki vorig jaar in Tuschinski Amsterdam.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken