Jordi Romkema start bij Code d'Azur

Jordi Romkema start bij Code d'Azur
  • Bureaus
  • 22 okt 2019 @ 10:43
  • 10878 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaStrategie

Creatief digitaal bureau Code d'Azur heeft Jordi Romkema, oprichter van Superhero Cheesecake, aangetrokken om als managing director de nieuwe vestiging van het bureau in Austin (Texas) te starten.

In de 'Silicon Hills' van Austin gaat Code d'Azur een lokale creatieve hub opzetten om zodoende de Noord-Amerikaanse markt te bedienen.

Romkema maakte de overstap naar Code d'Azur ruim een jaar nadat hij stopte bij Superhero Cheesecake. In de tussentijd reisde hij de wereld over met zijn gezin. Eerder werkte hij onder meer bij MediaMonks en MTV.

Nik Nieuwenhuijs, mede-oprichter en CEO van het bureau, licht toe: 'Jordi's expertise en ervaring en onze ambitie om de Noord-Amerikaanse markt te bedienen, sluiten goed op elkaar aan.'

Jordi Romkema voegt daaraan toe: 'Het werk, maar ook de manier van werken en de bedrijfscultuur van Code d'Azur passen goed bij mijn ideeën, plannen en werkwijze. Ik houd van kwaliteit en hier leggen ze de lat hoog; precies daar waar ik 'm hebben wil.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken