Karwei en Qmusic helpen starters aan een huis

Karwei en Qmusic helpen starters aan een huis
  • Bureaus
  • 28 okt 2019 @ 11:22
  • 13016 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RadioCampagnes

Het wordt voor starters steeds lastiger om een passende woning te vinden. Om een steentje bij te dragen aan het probleem op de huizenmarkt, hebben bouwmarkt Karwei, radiostation Qmusic en de Consumentenbond de handen ineengeslagen.

Koppels die er maar niet in slagen om een geschikt huis te vinden, maken kans om een jaar lang gratis in 'Het huis van Q' te wonen in het centrum van Utrecht. De winnaars van deze challenge worden later vandaag bekend gemaakt.

Samen met klussers van Karwei gaan Qmusic-dj's Mattie en Marieke (foto) de uitdaging aan om de woning binnen een week, van 30 oktober t/m 6 november, woonklaar te maken. De inrichting van het huis, van raamdecoratie tot eettafel, wordt verzorgd door Karwei. De voortgang en uitdagingen waar de dj's voor staan, is elke dag live vanuit het huis te volgen. De Consumentenbond voorziet starters op de woningmarkt tijdens de campagne van een handig stappenplan en tips tijdens hun zoektocht naar een nieuw huis.

Later vandaag worden de twee koppels bekendgemaakt die vanaf morgen een week lang de strijd met elkaar aangaan in het radioprogramma van Domien Verschuuren. Op woensdag 6 november wordt Het Huis van Q onthuld en gaan de twee stellen met de gewonnen sleutels proberen het voordeurslot te openen. Het stel dat met de juiste sleutel de deur weet te openen, is de uiteindelijke winnaar en mag een jaar kosteloos in Het Huis van Q wonen.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken