Mister Strato maakt precisielanding
- Bureaus
- 8 okt 2019 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 okt 2019 @ 10:46
- Lucas Boon
Internetbedrijf Strato lanceert een nieuwe reclamecampagne met als motto 'Zo snel gaat voordelig'. De spots zijn vanaf vandaag te zien op televisie en YouTube.
'Met deze campagne communiceren we onze kernwaarden naar de buitenwereld', zo laat Christian Böing, CEO van Strato, weten. De campagne is ontwikkeld door Thjnk Berlin.
Het spotje toont de hoofdpersoon, mister Strato, eerst in een close-up. Liggend in een oranjekanon legt hij uit dat het internetbedrijf alles voor zijn klanten over heeft. In een totaalshot en met een knaleffect begint hij zijn vlucht vanuit het kanon over symbolische productballonnen en toont zo het productaanbod. Zijn zachte precisielanding op een groot luchtkussen moet tonen hoe voordelig de producten van Strato zijn.
De campagne wordt 'primetime' op televisie (RTL en Talpa) uitgezonden, met een hoofdspot van 20 seconden en een tag-on van 10 seconden. De campagne loopt ook op YouTube in versies van 80, 20 en 6 seconden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing