Mister Strato maakt precisielanding

Mister Strato maakt precisielanding
  • Bureaus
  • 8 okt 2019 @ 10:46
  • 15017 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Internetbedrijf Strato lanceert een nieuwe reclamecampagne met als motto 'Zo snel gaat voordelig'. De spots zijn vanaf vandaag te zien op televisie en YouTube.

'Met deze campagne communiceren we onze kernwaarden naar de buitenwereld', zo laat Christian Böing, CEO van Strato, weten. De campagne is ontwikkeld door Thjnk Berlin.

Het spotje toont de hoofdpersoon, mister Strato, eerst in een close-up. Liggend in een oranjekanon legt hij uit dat het internetbedrijf alles voor zijn klanten over heeft. In een totaalshot en met een knaleffect begint hij zijn vlucht vanuit het kanon over symbolische productballonnen en toont zo het productaanbod. Zijn zachte precisielanding op een groot luchtkussen moet tonen hoe voordelig de producten van Strato zijn.

De campagne wordt 'primetime' op televisie (RTL en Talpa) uitgezonden, met een hoofdspot van 20 seconden en een tag-on van 10 seconden. De campagne loopt ook op YouTube in versies van 80, 20 en 6 seconden.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken