OFYR kiest voor Brandvuur

OFYR kiest voor Brandvuur
  • Bureaus
  • 2 okt 2019 @ 12:10
  • 11580 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenFoodCommercials

Buitenkookmerk OFYR Europe heeft na een pitch gekozen voor foodmarketingbureau Brandvuur om zijn positioneringscampagne te ontwikkelen voor de Nederlandse en Europese markt.

In de begeleidende commercial wordt stilgestaan bij de essentie van OFYR: het creëren van waardevolle momenten en de impact hiervan op menselijk geluk. Brandvuur heeft de bestaande doelgroepfocus van OFYR opnieuw vormgegeven in het zogenoemde archetype The Urban Chique. Hierin moet de essentie van geluk terugkomen in drie kernelementen: food, fire, friends.

Harmen Treep, managing director van OFYR, laat weten: 'Het team van Brandvuur is een enthousiaste partij met een duidelijke food expertise en dat maakt het samenwerken zeer prettig. Met deze instelling vervult het bureau een behoefte in voor merken die niet de budgetten en mankracht hebben om met verschillende bureaus te werken, maar wel professioneel ontzorgd willen worden vanuit een flinke dosis creativiteit.'

De campagne wordt uitgerold via een tv-commercial, online video en radio (Arrow Rock FM).



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken