Sixt zet service centraal in nieuwe campagne

Sixt zet service centraal in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 10 okt 2019 @ 11:03
  • 11293 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Sixt vindt het tijd om zijn naar eigen zeggen unieke karakter te benadrukken. In samenwerking met Selmore lanceert het autoverhuurbedrijf daarom de campagne 'Get Spoiled', die wordt uitgerold op social, digital, tv en radio.

Doel van de nieuwe campagne is om de naamsbekendheid van Sixt te vergroten en daarnaast het onderscheid ten opzichte van andere mobiliteitsaanbieders te duiden. In de campagne staat een nieuw 'guiding idea' centraal, waarin Sixt vertelt over zijn aanbod en service.

In de tv-commercial ziet de kijker hoe snel hij gewend raakt een deze 'premium kwaliteit' van Sixt, waarbij tevens het nieuwe soundlogo van Sixt wordt geïntroduceerd.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken