Sol kiest voor Code d'Azur

Sol kiest voor Code d'Azur
  • Bureaus
  • 1 okt 2019 @ 11:41
  • 9690 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesKlanten

Biermerk Sol (onderdeel van Heineken) heeft na een internationale pitch gekozen voor digitaal bureau Code d'Azur.

Naast het ontwikkelen van de digitale strategie gaat het bureau aan de slag met de creatie en productie voor de wereldwijde digitale platformen van Sol.

De samenwerking is van start gegaan met een zongedreven muziekinstallatie op Solstice, een festival in IJsland. Tijdens dit festival scheen de zon 72 uur en werd de muziek die gedraaid werd bepaald door onder meer de zonkracht. Na deze lancering reist de installatie nu door naar andere plekken in de wereld.

Alewijn Dekker, managing director van Code d'Azur, laat weten: 'We kijken ernaar uit om aan de slag te gaan voor een van de zonnigste biermerken en samen het digitale merk te versterken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken