Yvette Belt-Beekman stapt in SAN-bestuur

Yvette Belt-Beekman stapt in SAN-bestuur
  • Bureaus
  • 25 okt 2019 @ 08:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Yvette Belt-Beekman (KPN) treedt per direct toe tot het bestuur van de SAN. Zij is director Brand & Marketing Communicatie bij KPN en heeft ruim vier jaar een bestuursfunctie bekleed bij de stichting SIRE.

Belt-Beekman volgt hiermee het afgetreden bestuurslid Robbert de Vreede (Unilever) op. De Vreede treedt voor het einde van zijn termijn af in verband met zijn nieuwe internationale functie binnen Unilever waar hij is benoemd tot Executive Vice President Global Foods.

Ook neemt de SAN na 30 jaar afscheid van bestuurslid Jaap Houthuijs (v.h. Heineken, Bols, Vrumona). Hij is sinds het oprichtingsjaar 1988 verbonden geweest aan de SAN en was de afgelopen 25 jaar als bestuurslid verantwoordelijk voor alle in die periode geproduceerde SAN Jaarboeken. Daarmee is hij volgens Frits Schuring van de SAN van grote betekenis geweest voor het gezicht van de Stichting SAN.

Zeer vereerd

Belt-Beekman, die een jarenlange ervaring meebrengt als marketing- en communicatiespecialist in de telecommunicatiebranche, over haar benoeming: ‘Ik voel me zeer vereerd om plaats te nemen in het bestuur van de SAN. Ik heb er veel zin in om samen met vakgenoten creatief impactvol werk voor merken te blijven waarderen en respecteren. En tevens een podium te bieden om samen successen te vieren.’

Jeroen Hubert, voorzitter SAN: ‘Ik ben erg blij met de komst van Yvette in het SAN bestuur. Yvette brengt met haar jarenlange ervaring als marketeer vakkennis mee, kent de SAN goed als jurylid en past met haar persoonlijkheid perfect in het SAN bestuur.’

Eind oktober ontvangen alle relaties van de SAN informatie over het reserveren en inzenden van campagnes voor het SAN Jaarboek 2019. Voor meer informatie: www.sanaccent.nl

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken