Zalando: man, doe vooral niet normaal

Zalando: man, doe vooral niet normaal
  • Bureaus
  • 30 okt 2019 @ 11:03
  • 18454 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesE-commerceRetail

Doe normaal, dan doe je al gek genoeg. Maar wat is normaal? Online modeplatform Zalando roept in een nieuwe campagne mannen op om vooral 'extranormaal' door het leven te gaan.

De herfst-/wintercollectie van Zalando staat in de campagne genaamd 'Be Extranormaal' centraal. De campagne, ontwikkeld door Superheroes Amsterdam, moet Nederlandse mannen uitdagen om hun eigen stijl te herdefiniëren. De films en fotografie, met onder meer rapper Dio in de hoofdrol, zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij Halal.

Django Weisz Blanchetta, managing director van Superheroes Amsterdam, zegt: 'Dit is de eerste campagne in een reeks die we voor Zalando neerzetten - een geweldig groeiend Europees D-to-C merk. Met ons digitale DNA en internationale cultuur voelen we een sterke match in het maken van creatief onderscheidend en effectief werk.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken