Zilveren Kruis checkt vitaliteit Nederlander
- Bureaus
- 10 okt 2019 @ 10:03
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 10 okt 2019 @ 10:03
- Lucas Boon
Wie lekker in zijn vel zit, is fysiek, mentaal en emotioneel meer in balans. In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Fitzroy, maakt Zilveren Kruis de Nederlander zich daarvan bewust.
Zilveren Kruis heeft ervoor gekozen om ‘op een emotionele en indringende manier’ de huid als metafoor te gebruiken voor het leven. Op zijn website daagt Zilveren Kruis in samenwerking met digitale coach Actify de bezoeker uit tot zelfreflectie via een laagdrempelige 'online check' op het gebied van bewegen, slapen, eten en ontspannen. De verzekeraar belooft kwalitatief goede content en oplossingen die de consument verder helpen op weg naar een gezondere leefstijl. In de begeleidende tv-commercial is de hoofdrol weggelegd voor Harm Edens.
Marlies van Voorthuizen, senior campagnemanager bij Zilveren Kruis, zegt: 'Je huid straalt als je in balans bent. Maar we weten ook dat veel Nederlanders last hebben van bijvoorbeeld slaapproblemen of niet goed kunnen ontspannen. Wij kunnen je in kleine stappen daarbij helpen.'
De campagne is bedoeld voor zowel klanten als niet-klanten van Zilveren Kruis en wordt uitgerold op televisie, radio, online en social media.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing