Anderzorg zet levensgenieter centraal in nieuwe campagne

Anderzorg zet levensgenieter centraal in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 20 nov 2019 @ 11:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommunicatie

Zorgverzekeraar Anderzorg lanceert de volgende stap in zijn 'Zorg voor #deleven'-campagne. In de nieuwe campagne, ontwikkeld door XXS Amsterdam, staat optimisme centraal.

Waar voorheen de focus lag op het voorkomen van gehoorschade, telefoonverslaving en burn-out, kiest Anderzorg nu voor een campagne waarin optimisme centraal staat. De campagne moet laten zien dat je als een '#delevengenieter' de vrolijke noot in een grijze omgeving kunt zijn.

John de Vries, creative director van XXS Amsterdam, laat weten: 'Voor sommige mensen is #deleven al de normaalste zaak van de wereld. Ze zijn sans gêne en bekijken het leven altijd van de zonnige kant. Deze mensen noemen we een #Delevengenieter en zij vinden een partner in Anderzorg.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, online en social media.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken