Bas Korsten CCO van Wunderman Thompson

Bas Korsten CCO van Wunderman Thompson
  • Bureaus
  • 20 nov 2019 @ 09:42
  • 12031 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Wunderman Thompson heeft Bas Korsten (48), nu nog werkzaam als creative partner van JWT A'dam, aangesteld als global chief creative officer. Hij gaat in deze functie nauw samenwerken met Daniel Bonner (op de foto links). 'Now, let's make some waves.'

Een klein jaar geleden fuseerden 's werelds oudste reclamebureau J. Walter Thompson en digitaal netwerk Wunderman tot Wunderman Thomspon.

Het wereldwijde bureaunetwerk (onderdeel van WPP) maakt vandaag bekend Bas Korsten aangesteld te hebben als chief creative officer. Het betreft een duo-functie, samen met Daniel Bonner, sinds vorig jaar global CCO van Wunderman. De heren rapporteren aan Mel Edwards, CEO van Wunderman Thompson. Korsten en Bonner werken vanuit resp. Amsterdam en Londen.

Op LinkedIn reageert Korsten enthousiast. 'A lot of work. A lot to win. Couldn't be more excited. Now, let's make some waves.'

Beeld via Wunderman Thompson.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken