Bas Korsten CCO van Wunderman Thompson
- Bureaus
- 20 nov 2019 @ 09:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 20 nov 2019 @ 09:42
- Lucas Boon
Wunderman Thompson heeft Bas Korsten (48), nu nog werkzaam als creative partner van JWT A'dam, aangesteld als global chief creative officer. Hij gaat in deze functie nauw samenwerken met Daniel Bonner (op de foto links). 'Now, let's make some waves.'
Een klein jaar geleden fuseerden 's werelds oudste reclamebureau J. Walter Thompson en digitaal netwerk Wunderman tot Wunderman Thomspon.
Het wereldwijde bureaunetwerk (onderdeel van WPP) maakt vandaag bekend Bas Korsten aangesteld te hebben als chief creative officer. Het betreft een duo-functie, samen met Daniel Bonner, sinds vorig jaar global CCO van Wunderman. De heren rapporteren aan Mel Edwards, CEO van Wunderman Thompson. Korsten en Bonner werken vanuit resp. Amsterdam en Londen.
Op LinkedIn reageert Korsten enthousiast. 'A lot of work. A lot to win. Couldn't be more excited. Now, let's make some waves.'
Beeld via Wunderman Thompson.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing