Epica 2019: Grand Prix-awards uitgereikt

Epica 2019: Grand Prix-awards uitgereikt
  • Bureaus
  • 22 nov 2019 @ 12:06
  • 14786 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Award

In het Amsterdamse Tropentheater zijn gisteravond de Epica Grand Prix-awards uitgereikt. Ook zijn het bureau, netwerk en productiebedrijf van het jaar bekendgemaakt.

De Epica is de enige reclameprijs die door de internationale vakpers wordt beoordeeld en uitgereikt. Nederland won dit jaar 3 keer goud, 11 keer zilver en 4 keer brons. Onder meer MediaMonks, Achtung mcgarrybowen, 180 Kingsday en Isobar Amsterdam vielen in de prijzen.

• Network of the Year: McCann Worldgroup

• Agency of the Year: McCann New York

• Production Company of the Year: Moving Picture Company

Grand Prix-winnaars:

• RESPONSIBILITY: “Changing The Game”, Microsoft, McCann NY

• PR: “The Tampon Book”, The Female Company, Scholz & Friends Berlin

• ALTERNATIVE: “Parisian Rendezvous”, Le Drugstore Parisien, Wunderman Thompson Paris

• DESIGN: “ThisAbles”, Ikea, McCann Tel Aviv

• DIGITAL: “No Need to Fly – Around the World in Germany”, Deutsche Bahn, Ogilvy Germany

• PRINT: “Without the Whole Picture”, Pressbyrån/Expressen, Åkestam Holst

• FILM: “Mercedes Benz – Bertha Benz”, Daimler AG

Alle (overige) winnaars zijn hier te bekijken.

Beeld: McCann New York wint prijs voor Agency of the year.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken