Goede doelen tegen gereduceerd tarief in SAN Jaarboek
- Bureaus
- 20 nov 2019 @ 11:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 20 nov 2019 @ 11:05
- Sjaak Hoogkamer
De SAN biedt Erkende Goede Doelen met CBF-keurmerk een gereduceerd tarief aan voor het SAN Jaarboek. Het tarief voor hen is € 995 in plaats van de gebruikelijke € 1.295 voor een campagnepagina in het SAN Jaarboek in de categorie Non-Profit & Overheid .
Hiermee komt de Stichting SAN tegemoet aan vele verzoeken vanuit de Erkende Goede Doelen. Dit zou hen beter in staat stellen om hun cases, die veelal met zeer beperkte middelen zijn gemaakt, te kunnen inzenden om te laten beoordelen door de SAN juryleden.
Goede doelen kunnen nu tegen gereduceerd tarief inzenden voor het SAN Jaarboek
Frits Schuring van de SAN: ‘Goed werk wordt gevormd door de kracht van mensen. Professionals die onderscheidend marketingcommunicatiewerk tot grotere hoogte brengen, creatieve denkkracht bundelen en samen tot het beste idee én de beste uitwerking komen. Elk jaar bekronen we creatieve, onderscheidende én effectieve campagnes en daarmee ook de mensen achter deze geweldige ideeën. Want geen campagne komt tot stand zonder een sterk en creatief team.’
De SAN Accenten worden toegekend in 11 categorieën door de meest bekwame marcom professionals van de adverteerders in Nederland:BUSINESS-TO-BUSINESS, CORPORATE, DIENSTVERLENING, DIENSTVERLENING FINANCIEEL, DURABLES, FAST MOVING, NON-PROFIT & OVERHEID, RETAIL, SMART IDEA, VRIJE TIJD EN BRANDING 360°.
Inzenden
Inzenden voor het SAN Jaarboek kan via Bureau RSM 020-770 84 81 of mail Reinhart Reynders: reinhart@rsminfo.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing