Goede doelen tegen gereduceerd tarief in SAN Jaarboek

Goede doelen tegen gereduceerd tarief in SAN Jaarboek
  • Bureaus
  • 20 nov 2019 @ 11:05
  • 14857 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De SAN biedt Erkende Goede Doelen met CBF-keurmerk een gereduceerd tarief aan voor het SAN Jaarboek. Het tarief voor hen is € 995 in plaats van de gebruikelijke € 1.295 voor een campagnepagina in het SAN Jaarboek in de categorie Non-Profit & Overheid .

Hiermee komt de Stichting SAN tegemoet aan vele verzoeken vanuit de Erkende Goede Doelen. Dit zou hen beter in staat stellen om hun cases, die veelal met zeer beperkte middelen zijn gemaakt, te kunnen inzenden om te laten beoordelen door de SAN juryleden.

Goede doelen kunnen nu tegen gereduceerd tarief inzenden voor het SAN Jaarboek

Frits Schuring van de SAN: ‘Goed werk wordt gevormd door de kracht van mensen. Professionals die onderscheidend marketingcommunicatiewerk tot grotere hoogte brengen, creatieve denkkracht bundelen en samen tot het beste idee én de beste uitwerking komen. Elk jaar bekronen we creatieve, onderscheidende én effectieve campagnes en daarmee ook de mensen achter deze geweldige ideeën. Want geen campagne komt tot stand zonder een sterk en creatief team.’

De SAN Accenten worden toegekend in 11 categorieën door de meest bekwame marcom professionals van de adverteerders in Nederland:BUSINESS-TO-BUSINESS, CORPORATE, DIENSTVERLENING, DIENSTVERLENING FINANCIEEL, DURABLES, FAST MOVING, NON-PROFIT & OVERHEID, RETAIL, SMART IDEA, VRIJE TIJD EN BRANDING 360°.

Inzenden

Inzenden voor het SAN Jaarboek kan via Bureau RSM 020-770 84 81 of mail Reinhart Reynders: reinhart@rsminfo.nl

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken