Holland America Line kiest Het PR Bureau
- Bureaus
- 4 nov 2019 @ 11:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PRKlanten
- 4 nov 2019 @ 11:25
- Lucas Boon
Cruisemaatschappij Holland America Line kiest Het PR Bureau als partner voor zijn PR en communicatie.
De keuze volgt na een 'intensief pitchtraject'. Het PR Bureau gaat zowel het hoofdkantoor van Holland America Line in Seattle als de Nederlandse thuisbasis in Rotterdam van strategische brand PR voorzien. De samenwerking is vandaag van start gegaan.
Nico Bleichrodt, managing director sales & marketing Europe, laat weten: 'Het PR Bureau overtuigde ons met een creatief pitchplan en we zijn enthousiast om samen aan deze reis te beginnen. Holland America Line heeft een rijke geschiedenis in Nederland liggen en we stevenen daarnaast af op ons 150-jarig bestaan. Dit biedt mooie kansen voor PR en het vertellen van mooie verhalen rondom onze bestemmingen en activiteiten aan boord.'
Camiel Overgaauw, managing partner van Het PR Bureau, voegt daaraan toe: 'Het moment van inspringen is gunstig. We merken dat cruises onder alle generaties en leeftijden steeds populairder worden en dat de markt in ontwikkeling is. Van de Nederlanders geeft 31% aan in de toekomst weleens een cruise te willen boeken. Dit maakt dat we diverse verhalen kunnen vertellen. Daarnaast is de internationale focus van deze klant interessant en leerzaam. Ik verheug me op de samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing