Karianne van Biezen benoemd tot MD 3sixtyfive

Karianne van Biezen benoemd tot MD 3sixtyfive
  • Bureaus
  • 21 nov 2019 @ 11:57
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Per 1 november 2019 is Karianne van Biezen als Managing Director gestart bij influencermarketing agency 3sixtyfive. In haar rol als MD zal zij samen met oprichter John Meulemans het bureau verder uitbouwen.

Van Biezen was als ondernemer al meer dan 10 jaar actief met Bananas, een experiential marketing agency gespecialiseerd in sampling voor opdrachtgevers als The Coca-Cola Company, Unilever, Procter and Gamble, Beiersdorf en Perfetti van Melle. Na meer dan 10 jaar verkocht zij het bureau dat inmiddels was uitgegroeid tot een speler in de markt met 50 man vast personeel en 1.000 oproepkrachten. Tevens is Van Biezen medeoprichter van voetbaltijdschriften Ajax magazine 1900 en 90 Minutes.

Van Biezen: ‘Ik kijk er erg naar uit om 3sixtyfive naar een volgende fase te brengen samen met oprichter John Meulemans, die ik al ruim 15 jaar ken. Influencermarketing wordt inmiddels een volwassen marketingkanaal: doelgroepen zijn via influencers goed en meetbaar te bereiken, ook in combinatie met ander online en offline marketingkanalen. Hier komt mijn achtergrond in offline marketing goed van pas.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken