Protest opent wintersportboerderij

Protest opent wintersportboerderij
  • Bureaus
  • 11 nov 2019 @ 10:39
  • 10706 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

Sportkledingmerk Protest opent deze winter een vakantieboerderij op de Veluwe genaamd Fun House, waar wintersportliefhebbers kunnen skiën en snowboarden. De begeleidende campagne 'Never No' moet de nieuwe locatie extra onder de aandacht brengen.

Het credo van de campagne, ontwikkeld door Natwerk, luidt: niets is onmogelijk, met een beetje lef en creatief kun je overal skiën of boarden. In een reeks van vijf video's (zie teaser hieronder) waagt een groep freestyle skiërs en -snowboarders zich aan verschillende tricks die op het eerste gezicht onmogelijk lijken. De campagne wordt online weggezet, met de focus op social media.

Manon Peters, marketing manager bij Protest, laat weten: 'Wij hebben één doel voor ogen: iedereen eraan helpen herinneren dat boarden en skiën draait om fun. To hell with logic, to hell with obstacles, let's do what we love. En wat is er mooier om dat in eigen land, een van de vlakste stukken land op aarde, op zo'n extreme manier over te brengen? We hebben onze riders dit seizoen op een ongelooflijke manier uitgedaagd, met spectaculaire video's als resultaat.'

Kamers in de wintersportboerderij worden verhuurd via Airbnb. Fun House opent aanstaande zaterdag (16 november) zijn deuren.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken