Ways2go stimuleert mobiliteitstransitie
- Bureaus
- 14 nov 2019 @ 10:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappij
- 14 nov 2019 @ 10:27
- Lucas Boon
Bereikbaar Haaglanden en Rijnland en De Verkeersonderneming lanceren in samenwerking met WeDigital een nieuwe campagne genaamd Ways2go, met als doel om een mobiliteitstransitie binnen de provincie Zuid-Holland teweeg te brengen.
De campagne moet inwoners van Zuid-Holland overtuigen bewuster na te denken over vervoer en in dat kader slimme en vooral duurzame keuzes te maken. Daarnaast speelt de campagne in op het terugdringen van CO2-uitstoot en de stikstofproblematiek, door te informeren hoe men zelf een steentje bij kan dragen.
De campagne richt zich op drie pijlers: discussiëren, informeren en activeren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van social media, storytelling en (offline) activaties.
Jesse Goedel, eigenaar van WeDigital, laat weten: 'De campagne komt precies op tijd. Een tijd waarin men steeds bewuster is van zijn eigen gedrag en de gevolgen daarvan. Duurzaamheid is allang geen stoffig onderwerp meer en de CO2-uitstoot -discussie is levendiger dan ooit. Met deze campagne willen de doelgroep aan het denken zetten, om ze vervolgens de helpende hand te bieden om hun reisgedrag te kunnen verbeteren.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- bereikbaar haaglanden en rijnland
- ways2go
- zuid-holland
- wedigital
- duurzaamheid
- co2
- de verkeersonderneming
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing