Ways2go stimuleert mobiliteitstransitie

Ways2go stimuleert mobiliteitstransitie
  • Bureaus
  • 14 nov 2019 @ 10:27
  • 17020 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesMaatschappij

Bereikbaar Haaglanden en Rijnland en De Verkeersonderneming lanceren in samenwerking met WeDigital een nieuwe campagne genaamd Ways2go, met als doel om een mobiliteitstransitie binnen de provincie Zuid-Holland teweeg te brengen.

De campagne moet inwoners van Zuid-Holland overtuigen bewuster na te denken over vervoer en in dat kader slimme en vooral duurzame keuzes te maken. Daarnaast speelt de campagne in op het terugdringen van CO2-uitstoot en de stikstofproblematiek, door te informeren hoe men zelf een steentje bij kan dragen.

De campagne richt zich op drie pijlers: discussiëren, informeren en activeren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van social media, storytelling en (offline) activaties.

Jesse Goedel, eigenaar van WeDigital, laat weten: 'De campagne komt precies op tijd. Een tijd waarin men steeds bewuster is van zijn eigen gedrag en de gevolgen daarvan. Duurzaamheid is allang geen stoffig onderwerp meer en de CO2-uitstoot -discussie is levendiger dan ooit. Met deze campagne willen de doelgroep aan het denken zetten, om ze vervolgens de helpende hand te bieden om hun reisgedrag te kunnen verbeteren.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken