Hollandsnieuwe geeft mobiele bundel eigen smoel
- Bureaus
- 17 dec 2019 @ 14:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MobileCampagnes
- 17 dec 2019 @ 14:39
- Lucas Boon
In een nieuwe merkcampagne van telecomaanbieder Hollandsnieuwe komen mobiele bundels op een speelse manier tot leven. In de campagne staat alledaags, praktisch gebruik van bundels centraal.
Hollandsnieuwe hoopt hiermee een 'nuchter geluid' te laten horen in een wereld waarin de consument wordt overspoeld met een grote hoeveelheid aan keuzes.
In de campagne hebben de drie bundels 2000, 4000 en 6000 MB/MIN/SMS een eigen identiteit. Ieder karakter staat voor herkenbaar telefoongebruik. Zo heb je de kleine bundel: een slim eigenwijs dametje met een sluwe bedenkelijke blik die let op haar data en een neusje voor gratis wifi heeft.
Ewout Kalkman, cluster lead no-frills bij VodafoneZiggo, laat weten: 'Als nuchtere consument raak je snel de weg kwijt en is het moeilijk om een abonnement uit te kiezen dat echt bij je past. Met de bundels van Hollandsnieuwe heb je altijd een bundel die past bij je gebruik. We hebben XXS Amsterdam gevraagd om een campagne te ontwikkelen, die voortbouwt onze merkbekendheid en proposities.'
John de Vries, creative director bij XXS Amsterdam, voegt toe: 'De bundel van Hollandsnieuwe kent zijn gebruiker als geen ander. Omdat je alles met hem deelt, weet hij dus ook wat jij nodig hebt en soms is dat bijvoorbeeld niet meer dan 4000 MB. Dat hebben we verpakt door de bundels tot leven te laten komen, met een speelse voice-over en vorm, in herkenbare dagelijkse gebruiksmomenten. Met streetcasting geven we de campagne authenticiteit.'
De campagne wordt uitgerold via korte commercials, online video, social media en bannering.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing