Hollandsnieuwe geeft mobiele bundel eigen smoel

Hollandsnieuwe geeft mobiele bundel eigen smoel
  • Bureaus
  • 17 dec 2019 @ 14:39
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileCampagnes

In een nieuwe merkcampagne van telecomaanbieder Hollandsnieuwe komen mobiele bundels op een speelse manier tot leven. In de campagne staat alledaags, praktisch gebruik van bundels centraal.

Hollandsnieuwe hoopt hiermee een 'nuchter geluid' te laten horen in een wereld waarin de consument wordt overspoeld met een grote hoeveelheid aan keuzes.

In de campagne hebben de drie bundels 2000, 4000 en 6000 MB/MIN/SMS een eigen identiteit. Ieder karakter staat voor herkenbaar telefoongebruik. Zo heb je de kleine bundel: een slim eigenwijs dametje met een sluwe bedenkelijke blik die let op haar data en een neusje voor gratis wifi heeft.

Ewout Kalkman, cluster lead no-frills bij VodafoneZiggo, laat weten: 'Als nuchtere consument raak je snel de weg kwijt en is het moeilijk om een abonnement uit te kiezen dat echt bij je past. Met de bundels van Hollandsnieuwe heb je altijd een bundel die past bij je gebruik. We hebben XXS Amsterdam gevraagd om een campagne te ontwikkelen, die voortbouwt onze merkbekendheid en proposities.'

John de Vries, creative director bij XXS Amsterdam, voegt toe: 'De bundel van Hollandsnieuwe kent zijn gebruiker als geen ander. Omdat je alles met hem deelt, weet hij dus ook wat jij nodig hebt en soms is dat bijvoorbeeld niet meer dan 4000 MB. Dat hebben we verpakt door de bundels tot leven te laten komen, met een speelse voice-over en vorm, in herkenbare dagelijkse gebruiksmomenten. Met streetcasting geven we de campagne authenticiteit.'

De campagne wordt uitgerold via korte commercials, online video, social media en bannering.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken