Hornbach introduceert Derde Klusdag

Hornbach introduceert Derde Klusdag
  • Bureaus
  • 6 dec 2019 @ 16:05
  • 20568 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentVideo

Bouwmarktketen Hornbach introduceert Derde Klusdag, op 27 december, de dag dat de Nederlandse klusser letterlijk en figuurlijk klaar is met kerst. Een video ontwikkeld door Blauw Gras vormt de basis voor de campagne.

'Derde Klusdag is dé feestdag waar elke doe-het-zelver naar aftelt', zo legt Maarten Post, marketing manager bij Hornbach, uit. 'Want december is een gezellige maand, maar die brengt ook een hoop verplichtingen met zich mee. Derde Klusdag is een dag om eindelijk de handen weer eens uit de mouwen te steken. Dat begrijpen wij bij Hornbach als geen ander en dus steken we klussers een hart onder de riem.'

In de campagnevideo zien we een vermoeide man die een scheurkalender heeft opgehangen in zijn werkplaats, tussen zijn gereedschap. Steeds als hij de vorige dag afscheurt, verschijnt een nieuwe dag met een notitie van zijn verplichtingen: kerstboom optuigen, bezoekje aan de kerstmarkt, kerstdiner bij de schoonfamilie. Maar dan komt hij eindelijk aan bij 27 december: Derde Klusdag!



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken