Ivo Roefs (ex-DDB) CMO Schuberg Philis

Ivo Roefs (ex-DDB) CMO Schuberg Philis
  • Bureaus
  • 5 dec 2019 @ 11:41
  • 15365 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailPersonalia

IT-dienstverlener Schuberg Philis heeft Ivo Roefs (48) aangesteld als chief marketing officer. Hij gaat per woensdag 18 november aan de slag. Roefs werkte hiervoor onder meer 17 jaar bij communicatiebureau DDB, waarvan 10 jaar als CEO.

De benoeming moet worden gezien in het licht van de ambities die het bedrijf heeft, zegt Tom den Hartog, managing director van Schuberg Philips. 'Wij hebben onze huidige positie bereikt met wat wij noemen het 100 procent-principe. Die gedachte willen we nog veel scherper gaan inzetten bij alles dat voor ons strategisch is: people, innovatie en natuurlijk marketing. Wij zijn autonoom een merk geworden, nu zijn we van plan om een superbrand te worden. Dus besloten we om een echt merkenmens in huis te halen.'

Roefs laten weten: 'Een bedrijf met zo'n prachtige obsessie als het honderd procent-denken, dat sprak me meteen aan. In de praktijk is dat waar sterke marktproposities van gemaakt zijn: iets dat de makers werkelijk ménen. Mijn taak zal zijn om dat relevanter, scherper en effectiever om te zetten naar marktsucces en talentaanwas voor Schuberg Philis.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken