Audi kiest duurzame toekomst

Audi kiest duurzame toekomst
  • Bureaus
  • 29 jan 2020 @ 16:50
  • 15686 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MerkenCampagnesCommercialsSport

Automerk Audi presenteert een nieuwe internationale commercial genaamd Let It Go met actrice Maisie Williams in de hoofdrol. Audi wil hiermee zijn ambities op het gebied van duurzame mobiliteit laten zien.

De commercial wordt officieel gelanceerd op maandag 3 februari, de dag van de Amerikaanse SuperBowl-finale.

In de commercial komt Williams met de nieuwe Audi e-tron Sportback vast te zitten in het verkeer, waarmee de milieuproblematiek en massaconsumptie wordt gesymboliseerd. Terwijl zij het lied ‘Let It Go’ (uit Disney-film Frozen) zingt, besluit ze te keren en alles achter zich te laten, op weg naar een duurzame toekomst. Onderweg ontmoet ze allerlei mensen die -net als Audi- de keuze hebben gemaakt zich in te spannen voor een duurzame toekomst.

Sven Schuwirth, senior vice president brand Audi, laat weten: 'De belangrijkste 'date' op de American Football-kalender vormt een perfecte gelegenheid om tv-kijkers over heel de wereld te laten zien hoe Audi zijn pad naar een duurzame toekomst heeft uitgestippeld.'

Voorsprong

De commercial is onderdeel van een wereldwijde campagne waarmee Audi de slogan 'Voorsprong door Techniek' een nieuwe invulling geeft. Het merk wil laten zien hoe het zich inspant voor een duurzame toekomst; in 2025 heeft Audi dertig geëlektrificeerde modellen in het programma, het doel is om in 2050 volledig CO2-neutraal te zijn. Later dit jaar lanceert Audi nieuwe commercials, waarin onderwerpen als elektrificatie, connectiviteit en design aan bod komen.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken