Audi kiest duurzame toekomst
- Bureaus
- 29 jan 2020 @ 16:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MerkenCampagnesCommercialsSport
- 29 jan 2020 @ 16:50
- Lucas Boon
Automerk Audi presenteert een nieuwe internationale commercial genaamd Let It Go met actrice Maisie Williams in de hoofdrol. Audi wil hiermee zijn ambities op het gebied van duurzame mobiliteit laten zien.
De commercial wordt officieel gelanceerd op maandag 3 februari, de dag van de Amerikaanse SuperBowl-finale.
In de commercial komt Williams met de nieuwe Audi e-tron Sportback vast te zitten in het verkeer, waarmee de milieuproblematiek en massaconsumptie wordt gesymboliseerd. Terwijl zij het lied ‘Let It Go’ (uit Disney-film Frozen) zingt, besluit ze te keren en alles achter zich te laten, op weg naar een duurzame toekomst. Onderweg ontmoet ze allerlei mensen die -net als Audi- de keuze hebben gemaakt zich in te spannen voor een duurzame toekomst.
Sven Schuwirth, senior vice president brand Audi, laat weten: 'De belangrijkste 'date' op de American Football-kalender vormt een perfecte gelegenheid om tv-kijkers over heel de wereld te laten zien hoe Audi zijn pad naar een duurzame toekomst heeft uitgestippeld.'
Voorsprong
De commercial is onderdeel van een wereldwijde campagne waarmee Audi de slogan 'Voorsprong door Techniek' een nieuwe invulling geeft. Het merk wil laten zien hoe het zich inspant voor een duurzame toekomst; in 2025 heeft Audi dertig geëlektrificeerde modellen in het programma, het doel is om in 2050 volledig CO2-neutraal te zijn. Later dit jaar lanceert Audi nieuwe commercials, waarin onderwerpen als elektrificatie, connectiviteit en design aan bod komen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing