Brand Dashboard geeft merkinzichten

Brand Dashboard geeft merkinzichten
  • Bureaus
  • 15 jan 2020 @ 16:29
  • 17137 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategieCommunicatiePR

PR- en digital marketingbureau Whizpr uit Wageningen introduceert een online dashboard dat real time inzicht geeft in de ontwikkelingen van een merk in online- en printmedia.

Whizpr heeft dit zogenoemde Brand Dashboard ontwikkeld in samenwerking met media monitoringbureau Clipit uit Nijmegen. Het dashboard is een antwoord op behoeftes die beide partijen zien in de markt.

Annerieke Kamphuis, directeur van Whizpr, legt uit: 'Kwaliteit en snelheid staan vaak haaks op elkaar. Snel inzicht geeft geen kwaliteit en om kwaliteit te bieden heb je tijd nodig. Met het Brand Dashboard tackelen wij deze uitdaging. Een mooie combinatie van de real time, snelle en complete data van Clipit, aangevuld met de duiding en het advies van onze eigen communicatie-experts.'

Whizpr maakt gebruik van de data die Clipit verzamelt. Het gaat hierbij naar eigen zeggen om data uit duizenden Nederlandstalige nieuwsbronnen en miljoenen social media-posts op Twitter en Facebook. Data over vooraf ingestelde zoektermen wordt direct doorgezet naar het Brand Dashboard, dat deze gegevens in heldere grafieken en lijsten presenteert.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken