Center Parcs speelt in op gevoel van vrijheid

Center Parcs speelt in op gevoel van vrijheid
  • Bureaus
  • 3 jan 2020 @ 11:00
  • 19124 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesDoelgroepenStrategie

Vakantiewensen kunnen ook in hetzelfde gezelschap sterk van elkaar verschillen. Om aan de uiteenlopende behoeften van al zijn bezoekers tegemoet te komen, lanceert Center Parcs daarom een nieuwe campagne genaamd 'ieder z'n Center Parcs'.

De ene gast gaat voor een lange strandvakantie, de ander kiest voor een lang weekend avontuur of juist een midweek ontspannen in de natuur. Center Parcs wil met deze campagne kortom inspelen het gevoel van vrijheid, oftewel ieder z’n Center Parcs. De campagne wordt uitgerold via een serie tv-commercials en online video's, waarin verschillende thema's worden behandeld, waaronder: de duur van het verblijf, het type vakantie en het type omgeving. De bureaus Ogilvy Social Lab, Since '88, Newslab en Mindshare tekenden voor de productie en ontwikkeling.

Andres Neira de Back, marketing director van Center Parcs Europe, laat weten: 'Om zowel bestaande als nieuwe bezoekers aan ons te binden, laten we met deze campagne zien wat Center Parcs daadwerkelijk met je doet. We spelen in op de stijgende behoefte aan vrijheid en richten ons op de diversiteit aan mogelijkheden. Center Parcs biedt voor iedereen een passende vakantie, wat je wensen ook zijn.'

Center Parcs bezit 27 Europese parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. De komende jaren worden meerdere parken vernieuwd met een investering van 'ruim 600 miljoen euro'. In 2018-2019 werden 5 miljoen gasten ontvangen en realiseerde het bedrijf een omzet van naar eigen zeggen 743 miljoen euro. Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken