FlixBus stimuleert duurzaam reizen
- Bureaus
- 28 jan 2020 @ 08:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 28 jan 2020 @ 08:26
- Lucas Boon
In een nieuwe internationale campagne genaamd 'The world is changing' laat groene mobiliteitsaanbieder FlixBus zien hoe snel de wereld verandert en daarmee de manier waarop we reizen.
In de videocampagne worden (duurzaamheids)trends die tegenwoordig spelen benadrukt: van in de rij staan om een vliegticket te kopen tot van alles online regelen en van het vervuilen van de planeet tot CO2-neutraal reizen. De hoofdrollen in de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Neverest, worden vertolkt door medewerkers van FlixBus zelf. De campagne gaat in negen talen in première, zowel online als op tv.
Jesper Vis, managing director Benelux bij FlixBus, laat weten: 'FlixBus probeert duurzame mobiliteit en klimaatvriendelijk reizen voor iedereen mogelijk te maken. We hopen dat door deze campagne meer mensen gaan genieten van mooie plekken en onze groene bussen overwegen bij het plannen van een trip.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing