FlixBus stimuleert duurzaam reizen

FlixBus stimuleert duurzaam reizen
  • Bureaus
  • 28 jan 2020 @ 08:26
  • 16367 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijCampagnes

In een nieuwe internationale campagne genaamd 'The world is changing' laat groene mobiliteitsaanbieder FlixBus zien hoe snel de wereld verandert en daarmee de manier waarop we reizen.

In de videocampagne worden (duurzaamheids)trends die tegenwoordig spelen benadrukt: van in de rij staan om een vliegticket te kopen tot van alles online regelen en van het vervuilen van de planeet tot CO2-neutraal reizen. De hoofdrollen in de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Neverest, worden vertolkt door medewerkers van FlixBus zelf. De campagne gaat in negen talen in première, zowel online als op tv.

Jesper Vis, managing director Benelux bij FlixBus, laat weten: 'FlixBus probeert duurzame mobiliteit en klimaatvriendelijk reizen voor iedereen mogelijk te maken. We hopen dat door deze campagne meer mensen gaan genieten van mooie plekken en onze groene bussen overwegen bij het plannen van een trip.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken