Jazekerweten, De Hypotheker
- Bureaus
- 27 jan 2020 @ 10:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesZakelijkVideoContent
- 27 jan 2020 @ 10:33
- Lucas Boon
De Hypotheker stapt tijdelijk af van zijn pay-off 'Jazeker, de Hypotheker' en introduceert 'Jazekerweten'. De begeleidende campagne moet huizenkopers en -bezitters meer vertrouwd maken met hypotheken.
In een testfase voorafgaand aan de campagne, ontwikkeld door productiemaatschappij ARA, kwam naar voren dat er onder de Nederlander veel behoefte bestaat aan verhelderende informatie rondom het onderwerp hypotheken. Veel huizenkopers weten onvoldoende over hypotheken en specifiek over de hypotheekonderwerpen die voor hun eigen situatie van toepassing zijn, stelt De Hypotheker.
De campagne bestaat uit een serie korte video's die onderwerpen als oversluiten, verduurzamen en aflossen inzichtelijk moeten maken. De campagne wordt verder uitgerold op tv, radio, online banners en social media.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing