Jazekerweten, De Hypotheker

Jazekerweten, De Hypotheker
  • Bureaus
  • 27 jan 2020 @ 10:33
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesZakelijkVideoContent

De Hypotheker stapt tijdelijk af van zijn pay-off 'Jazeker, de Hypotheker' en introduceert 'Jazekerweten'. De begeleidende campagne moet huizenkopers en -bezitters meer vertrouwd maken met hypotheken.

In een testfase voorafgaand aan de campagne, ontwikkeld door productiemaatschappij ARA, kwam naar voren dat er onder de Nederlander veel behoefte bestaat aan verhelderende informatie rondom het onderwerp hypotheken. Veel huizenkopers weten onvoldoende over hypotheken en specifiek over de hypotheekonderwerpen die voor hun eigen situatie van toepassing zijn, stelt De Hypotheker.

De campagne bestaat uit een serie korte video's die onderwerpen als oversluiten, verduurzamen en aflossen inzichtelijk moeten maken. De campagne wordt verder uitgerold op tv, radio, online banners en social media.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken