Bud reikt jaarsalaris uit aan 3 jongeren

Bud reikt jaarsalaris uit aan 3 jongeren
  • Bureaus
  • 28 feb 2020 @ 10:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieCampagnesPR

Biermerk Bud heeft gisteravond in Amsterdam een jaarsalaris (van €25.000) uitgereikt aan drie Nederlandse jongeren. De actie is onderdeel van de campagne 'Start 2020 Like a King'.

De jongeren kunnen nu hun grote droom waarmaken, stelt Bud, dat als doel heeft om mensen te stimuleren hun kansen te grijpen. Communicatiebureau Glasnost is verantwoordelijk voor de PR rondom de actie en campagne.

De gelukkige winnaars van de marketingactie zijn Sanne (23), Thaynah (23) en Mees (22). Zij zijn door een jury gekozen vanwege hun 'ambitieuze plannen en bereidwilligheid om een uitdaging aan te gaan'. Zo gaat Mees de Mount Logan in Canada beklimmen, wil Sanne de mode-industrie verduurzamen met de lancering van een vintage kledingmerk en gaat Thaynah een dansopleiding in Los Angeles volgen.

De prijsuitreiking vond plaats in Amsterdam en de cheques werden persoonlijk overhandigd door rapper Dio en José Woldring, oprichter van The Media Nanny. Zij zijn beiden ook boegbeeld van de eerder genoemde campagne.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken